Opgelost door Parkmobile: Parkmobile ap onbetrouwbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 343987
Gebruiker
Conny Gerlagh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 12 januari om 18:38 uur in zone 41 geparkeerd een boodschap gedaan met bewijs van pinbetaling om 18:40 terug naat de auto en de ap uitgezet om 18;45 uur tot mijn verbazing is de ap van parkmobile weer door gaan lopen tot de 13 januari 11:16 uur kosten 26,79 euro!!!

De oplossing

De kosten in rekening brengen dat er geparkeerd is!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Conny Gerlagh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht kon niet opgelost worden eigen schuld zegt Park mobile, er is wel een kleine compensatie aangeboden voor het bedrag wat betaald moet worden rond de 28 euro de helft 14 euro aan te goed bij de volgende parkeer actie.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen