Klacht Parkmobile: Parkmobile app, stopt niet terwijl ik hem stop

# 519851
GroeneVuur#801

Parkeeractie is niet gestopt. Ik moest 10 feb voor mijn werk nog een uurtje in de Ruysdaelstraat in Amsterdam zijn. Daarna de app geopend op stop gedrukt en app afgesloten. Te snel afgesloten misschien? Want vandaag , keek ik bij mijn recente parkeeracties, en zag ik dat het een bedrag van 80 euro geworden is. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, en ik ben al lang klant van parkmobile, dus vind ik het erg jammer dat dit gebeurt.

Ik wil gecompenseerd worden.

Parkmobile
    Beste Brandon.

Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen.

Ik zie echter dat je inmiddels via een ander kanaal bent verder geholpen door onze Helpdesk en ga er vanuit dat het is opgelost.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je het beste weer contact opnemen met onze Helpdesk: http://parkmobile.nl/contact

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een fijne middag verder.

Met vriendelijke groeten,

Customer Service Parkmobile ^WK

GroeneVuur#801
Ik heb gebeld met de klantenservice maar ben nergens akkoord mee gegaan, ik wil een passende oplossing

Ook een klacht indienen over Parkmobile?