Opgelost door Parkmobile: Parkmobile heeft ten onrechte meer dan € 2200,- geïncasseerd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 519751
Gebruiker
Onverschuldigdebetaling
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is meer dan 4 jaar ten onrechte geld van mijn zakelijke rekening geïncasseerd door Parkmobile. Na telefonisch/mail contact in december 2020 bleek dat er elke maand geld is afgeschreven voor een andere gebruiker (die heeft dus afgelopen jaren op mijn rekening geparkeerd), zonder dat ik daar facturen voor kreeg of kon inzien. Op de automatische incasso werden ook mijn eigen parkeeracties betaald, maar daar kreeg ik wel facturen van en 'dus' ging ik ervan uit dat het wel goed zou zitten. Tot in december me bleek dat er meer dan €2200,-ten onrechte is afgeschreven afgelopen jaren. Ik ben vanaf december 2020 bezig dit recht te trekken en mijn geld terug te krijgen. Parkmobile reageert niet adequaat. Het probleem bestaat nog steeds en ik heb het bedrag nog niet terug. Ze zijn slecht bereikbaar, ze reageren niet/nauwelijks en er is geen klachtenprocedure.

De oplossing

Klacht oplossen, verklaring geven wat er mis is gegaan, geld terug geven, excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer De Rouw,

    Bedankt voor uw bericht en wat ontzettend vervelend om te horen.

    Ik zie echter dat uw situatie intern is opgepakt en er een restitutie zal plaatsvinden van de onterechte geïncasseerde kosten.

    Mocht u toch nog verdere vragen hebben, dan kunt u het beste contact opnemen met onze Helpdesk: http://parkmobile.nl/contact

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne middag verder.

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Support Parkmobile ^WK

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onverschuldigdebetaling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost en terugbetaald gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen