Opgelost door Parkmobile: Parkmobile heeft zonder dat het zichtbaar was in de app de meter door laten lopen :-(.

content Opgelost
Amsterdam#2021

Gisteren ging ik bij een vriendin in Utrecht eten. Ik zette m’n Parkmobile aan, druk op start en we gaan eerst aan de wandel. Als we terugkomen check ik nog een keer of de meter nog loopt. De parkeer actie is nergens terug te vinden. Niet in historie en niet als actieve actie. Ik schrik me een hoedje en ben bang voor een bekeuring. Zij stelt alsnog met haar bezoekers kaart een parkeer actie vanaf dat moment in.
Vanmiddag zie ik ineens een cijfertje staan bij de app. Open hem en zie tot mijn schrik dat de meter ineens nog wel loop. Opnieuw schrik ik me een hoedje. Zet hem acuut uit maar ben zo wel bijna €22!!! verder!

Ik heb een goede telefoon met hypersnel top internet, waar ik nog nooit waar dan ook ter wereld problemen met bijvoorbeeld verbinding heb. Dit is vreselijk frustrerend. Niet alleen betaal ik zo de hoofdprijs, voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Ook is het moeilijk om zo een volgende keer er wel op te kunnen vertrouwen.

Oplossing voor ontstane kosten zonder dat de parkeer actie te zien was in de app.

Bijlagen

Amsterdam#2021
    Dank u voor de reactie. Ik begrijp uw reactie ook, maar heb niet eerder meegemaakt dat de app niet werkte en ben daar ontzettend van geschrokken.

Ik had al een screenshot toegevoegd, maar kennelijk had ik het nog zichtbaar moeten maken. Dat heb ik nu gedaan, hopelijk kunt u het nu wel zien?
    Amsterdam#2021
    Bijgevoegd de transactie. Het is een bezoekerskaart waarmee je een code invoert en via de bank betaalt. We hebben gebeld met Gemeente Utrecht, maar zoals u wellicht weet, worden er geen kentekens gekoppeld aan de transactie. Daarmee hoop ik dat dit volstaat.
    Hartelijk dank, Floor.
    Parkmobile
    Beste Floor,

Erg vervelend dat de parkeeractie was doorgelopen omdat deze niet meer zichtbaar was in de app. Zou u wellicht een bericht kunnen sturen naar onze Whatsapp 061177677. Dan helpen wij u gelijk verder.

Parkmobile

Amsterdam#2021
Parkmobile is tegemoet gekomen in parkeerkosten middels een tegoed in de app.

Ook een klacht indienen over Parkmobile?