Opgelost door Parkmobile: Parkmobile heeft zonder dat het zichtbaar was in de app de meter door laten lopen :-(.
Details
De klacht
Gisteren ging ik bij een vriendin in Utrecht eten. Ik zette m’n Parkmobile aan, druk op start en we gaan eerst aan de wandel. Als we terugkomen check ik nog een keer of de meter nog loopt. De parkeer actie is nergens terug te vinden. Niet in historie en niet als actieve actie. Ik schrik me een hoedje en ben bang voor een bekeuring. Zij stelt alsnog met haar bezoekers kaart een parkeer actie vanaf dat moment in.Vanmiddag zie ik ineens een cijfertje staan bij de app. Open hem en zie tot mijn schrik dat de meter ineens nog wel loop. Opnieuw schrik ik me een hoedje. Zet hem acuut uit maar ben zo wel bijna €22!!! verder!
Ik heb een goede telefoon met hypersnel top internet, waar ik nog nooit waar dan ook ter wereld problemen met bijvoorbeeld verbinding heb. Dit is vreselijk frustrerend. Niet alleen betaal ik zo de hoofdprijs, voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Ook is het moeilijk om zo een volgende keer er wel op te kunnen vertrouwen.
De oplossing
Oplossing voor ontstane kosten zonder dat de parkeer actie te zien was in de app.Bijlagen
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.