Opgelost door Parkmobile: Parkmobile heeft zonder dat het zichtbaar was in de app de meter door laten lopen :-(.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 510523
Gebruiker
Amsterdam#2021
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gisteren ging ik bij een vriendin in Utrecht eten. Ik zette m’n Parkmobile aan, druk op start en we gaan eerst aan de wandel. Als we terugkomen check ik nog een keer of de meter nog loopt. De parkeer actie is nergens terug te vinden. Niet in historie en niet als actieve actie. Ik schrik me een hoedje en ben bang voor een bekeuring. Zij stelt alsnog met haar bezoekers kaart een parkeer actie vanaf dat moment in.
Vanmiddag zie ik ineens een cijfertje staan bij de app. Open hem en zie tot mijn schrik dat de meter ineens nog wel loop. Opnieuw schrik ik me een hoedje. Zet hem acuut uit maar ben zo wel bijna €22!!! verder!

Ik heb een goede telefoon met hypersnel top internet, waar ik nog nooit waar dan ook ter wereld problemen met bijvoorbeeld verbinding heb. Dit is vreselijk frustrerend. Niet alleen betaal ik zo de hoofdprijs, voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt. Ook is het moeilijk om zo een volgende keer er wel op te kunnen vertrouwen.

De oplossing

Oplossing voor ontstane kosten zonder dat de parkeer actie te zien was in de app.

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    Amsterdam#2021
    Datum
    Dank u voor de reactie. Ik begrijp uw reactie ook, maar heb niet eerder meegemaakt dat de app niet werkte en ben daar ontzettend van geschrokken.

    Ik had al een screenshot toegevoegd, maar kennelijk had ik het nog zichtbaar moeten maken. Dat heb ik nu gedaan, hopelijk kunt u het nu wel zien?
  2. Auteur
    Amsterdam#2021
    Datum
    Bijgevoegd de transactie. Het is een bezoekerskaart waarmee je een code invoert en via de bank betaalt. We hebben gebeld met Gemeente Utrecht, maar zoals u wellicht weet, worden er geen kentekens gekoppeld aan de transactie. Daarmee hoop ik dat dit volstaat.
    Hartelijk dank, Floor.
  3. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Floor,

    Erg vervelend dat de parkeeractie was doorgelopen omdat deze niet meer zichtbaar was in de app. Zou u wellicht een bericht kunnen sturen naar onze Whatsapp 061177677. Dan helpen wij u gelijk verder.

    Met vriendelijke groet,

    Parkmobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amsterdam#2021
Datum
Uiteindelijke oplossing
Parkmobile is tegemoet gekomen in parkeerkosten middels een tegoed in de app.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen