Klacht Parkmobile: Parkmobile zeker GEEN aanrader dit bedrijf.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361254
Gebruiker
kobo krak
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ja hoor, het was weer eens zover.
Vrijdag mijn kleindochter opgehaald op de Westlandgracht in Amsterdam (ben hooguit een half uurtje aanwezig geweest)
heb ingelogd, uitgelogd, en ben weer vertrokken.
Toen ik zaterdagochtend opnieuw op de Westlandgracht aankwam en ik weer wilde inloggen, bleek dat de meter gewoon vanaf
vrijdagochtend tot en met zaterdag had doorgelopen !!!!
Schade 31 euro.
Ik weet zeker dat ik de app heb afgesloten.
Parkmobile weigert dit op te lossen, stuurt allerlei standaard antwoorden en teksten, waaruit vooral moet blijken dat zij geen schuld hebben en dat ze dit niet gaan oplossen.
Dit is nu al de derde keer dat me dit overkomt met Parkmobile in Amsterdam.
Ik ben nu definitief klaar met de asociale werkwijze van Parkmobile.
Zeker geen aanrader dit arrogante bedrijf.

Gewenste oplossing

31 euro terugbetalen.
Geboden oplossing
parkmobile biedt geen oplossing Ik weet zeker dat ik gelijk heb,maar heb na vijf brieven heb ik geen zin meer om door te blijven zeuren en in negatieve energie te blijven hangen. is niet goed voor mijn gezondheid dus...Parkmobile nooit meer. slechte service / slechtwerkende apps.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Hessing,

    Wat vervelend dat u weer een doorgelopen parkeeractie heeft in uw account.

    In uw account is echter zichtbaar dat u gebruik maakt van onze reminder diensten. Wij hebben u tijdens de parkeeractie 13 sms berichten verstuurd om u te attenderen op een lopende parkeeractie. Helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen. Wanneer u een parkeeractie start via Parkmobile, melden wij bij de betreffende gemeente dat u parkeerrecht koopt. Op het moment dat u de parkeeractie beëindigd, melden wij dit ook weer bij de gemeente en wordt het parkeerrecht beëindigd. De kosten die hieruit voortvloeien, moeten door Parkmobile wel worden afgedragen aan de gemeente Amsterdam in dit geval. Aangezien wij u 2 keer eerder al een coulance hebben geboden, doen wij dit geen derde keer. Deze kosten komen namelijk boven op de kosten welke wij al moeten afdragen.

    Wij betreuren dit ten zeerste, maar wij hebben u meer dan eens een coulance geboden.

    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service Parkmobile ^CD

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen