Klacht Parkmobile: rare club dat Parkmobile

Zerbolt

Vanavond (24-04-2017) hebben mijn vrouw en ik het programma Radar gevolgd waarin Parkmobile om een oplossing gevraagd werd inzake een parkeeractie waarin een gebruiker van Parkmobile geheel ten onrechte meer als 100 euro moest betalen. In feite werd de man van het kastje naar de muur gestuurd. Het gestuntel en gehakkel van de grote directeur van Parkmobile was niet om aan te zien! Ook bij ons gebeurt het met regelmaat dat de parkeeractie niet gestopt kan worden. Gezien de reacties die wij vanavond van Parkmobile en haar directeur gezien hebben stoppen wij met onmiddellijke ingang ons abonnement. Let op: wilt u uw abonnement online stopzetten dan berekend Parkmobile u € 2,99 !!!
Werkelijk niet te geloven deze club. U kunt echter via opzeggen.nl een opzegformulier downloaden en deze ingevuld naar Parkmobile sturen, dit kost u enkel een envelop en postzegel. Al zou u het alleen maar doen uit principe.....opzeggen en dan als toegift € 2,98 betalen....ik ben blij dat ik heb opgezegd, heb ineens een verlicht gevoel.........

Kies een andere directeur

Parkmobile
    Beste heer Stevens,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend te vernemen dat u wenst op te zeggen naar aanleiding van ons optreden in Radar. Wij kennen onze collega al jaren als een kundig en betrouwbare kracht. Helaas waren de spotlights iets te fel. Onze juiste reactie vindt u via deze link: http://www.parkmobile.nl/radar

Uw feedback helpt ons het product en dienstverlening continu te verbeteren. Mocht u ons in de toekomst een tweede kans willen geven, dan zouden wij u graag weer als klant verwelkomen.

Tevens kan ik u bevestigen dat u te allen tijde gratis bij ons uw account kunt opzeggen. Dit kan zowel via ons contactformulier op onze website http://parkmobile.nl/contact als via helpdesk@parkmobile.nl. Ook zijn wij gratis te bereiken via Social Media en Whatsapp (06-11776777). Wij zijn dan ook niet bekend met de kosten á €3,00 die u heeft moeten betalen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Whitney van der Koelen
    Customer Support

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Parkmobile?