Klacht Parkmobile: Ten onrechte betaald

Klachtnummer
# 541275
Gebruiker
C.D. Wildschut
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb per ongeluk de app geactiveerd op een dag (goedevrijdag) dat het in Dokkum vrij parkeren is.

Ruim een maand geleden een klacht ingediend, maar nog steeds geen reactie. Krijg bij telefonischcontact steeds te horen nog even geduld

De oplossing

Dat men in ieder geval bericht dat men ermee bezig is

1 reactie

  1. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Wildschut,

    Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen!

    Wanneer er sprake is van een zone tarief wat niet lijkt te kloppen, wordt dit bij ons intern doorgezet voor verder onderzoek. Vaak dient er navraag te worden gedaan bij de gemeente en soms kan een terugkoppeling even op zich laten wachten.

    Mijn collega is bezig met uw case, wanneer er meer informatie beschikbaar is, zal hij per e-mail contact met u opnemen!

    Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Service Parkmobile ^WK

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen