Klacht Parkmobile: Ten onrechte twee kentekens tegelijkertijd parkeeractie laten doen en ten onrechte 31.55€ berekend e

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 510871
Gebruiker
R. van Groningen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De app heeft op n bepaalde dag s middags twee kentekens tegelijkertijd geactiveerd .Ik heb aan t einde van mijn parkeer actie deze beeindigd en de volgende ochtend kreeg ik n melding dat er nog n parkeeractie gaande was. Deze meteen beëindigd en meteen gebeld met de klantenservice. De tweede parkeeractie IPV 15 min parkeren voor
0, 93 € werd er 20 uur parkeren plus 40 betaalde SMS gerekend 31.55€ !!
De medewerker vertelde dat ik n email zou krijgen met n link om deze parkeeractie uit de historie te halen. Na n week nog niks ontvangen weer gebeld deze medewerkster kon zien dat ik contact had gehad en zou de medewerker n email sturen om hem te herinneren aan de afspraak die ik met hem gemaakt had .
Wederom gebeurde er weer niks nogmaals gebeld met weer n andere medewerkster en die vertelde dat er wel n email was gestuurd maar niet naar mij zij zou nogmaals contact opnemen met medewerker 1 en ik zou binnen drie dagen terug gebeld worden door hem.
Ik kan nergens n e mail adres vinden om screenshots van mijn mobiel te laten zien .
Heb nu mijn maand afrekening gestorneerd en wacht af

De oplossing

Ik wil dat de afgesproken coulance uitgevoerd wordt

2 reacties

  1. Auteur
    R. van Groningen
    Datum
    Na meerdere toezeggingen het onterecht gefactureerde bedrag te corrigeren is nu mijn account geblokkeerd!? Men is niet bereikbaar en werkt langs elkaar heen.
  2. Auteur
    Parkmobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Van Groningen,

    Erg vervelend te vernemen dat uw account is geblokkeerd. Zou u wellicht even contact kunnen opnemen met onze Whatsapp 0611776777? Dan helpen wij u gelijk even verder.

    Met vriendelijke groet,

    Parkmobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van Groningen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing Vrijdag 22/1 was dat zoals al afgesproken op Woensdag 9/12 de ten onrechte gestarte parkeer actie uit coulance uit mijn factuur gehaald zou worden.Ik moest de factuur minus 31.05 € betalen en mijn account zou gedeblokkeerd wordt. Ik heb terstond betaald en t betalings bewijs gemaild naar de medewerkster. Echter account is nog steeds geblokkeerd en ik krijg een E mail dat ik een betalings achterstand heb . Geert Grrrrr Grrrrr
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen