Klacht Parkmobile: Ten onrechte twee kentekens tegelijkertijd parkeeractie laten doen en ten onrechte 31.55€ berekend e
Details
De klacht
De app heeft op n bepaalde dag s middags twee kentekens tegelijkertijd geactiveerd .Ik heb aan t einde van mijn parkeer actie deze beeindigd en de volgende ochtend kreeg ik n melding dat er nog n parkeeractie gaande was. Deze meteen beëindigd en meteen gebeld met de klantenservice. De tweede parkeeractie IPV 15 min parkeren voor0, 93 € werd er 20 uur parkeren plus 40 betaalde SMS gerekend 31.55€ !!
De medewerker vertelde dat ik n email zou krijgen met n link om deze parkeeractie uit de historie te halen. Na n week nog niks ontvangen weer gebeld deze medewerkster kon zien dat ik contact had gehad en zou de medewerker n email sturen om hem te herinneren aan de afspraak die ik met hem gemaakt had .
Wederom gebeurde er weer niks nogmaals gebeld met weer n andere medewerkster en die vertelde dat er wel n email was gestuurd maar niet naar mij zij zou nogmaals contact opnemen met medewerker 1 en ik zou binnen drie dagen terug gebeld worden door hem.
Ik kan nergens n e mail adres vinden om screenshots van mijn mobiel te laten zien .
Heb nu mijn maand afrekening gestorneerd en wacht af
De oplossing
Ik wil dat de afgesproken coulance uitgevoerd wordtUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.