Klacht Parkmobile: Teveel in rekening gebrachte bedrag terug storten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 390954
Gebruiker
JBiswa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben vrijdagavond vergeten om parkeren stop te zetten in Amsterdam. Ik arriveerde rond 1830 en vertrok om 2200uur. Heb daarna getankt toen ik de A2 opging. Zie volgende boeking: BEA NR:30G7L6 13.09.19/22.10
ESSO UTRECHTSE BRUG AMST,PAS552. Kreeg de volgende dag een parkeeractie te zien van €104,- Kunt u misschien het teveel betaalde terugstorten? Ik ga niet akkoord met uw aanbod van €15,- parkeertegoed. Alvast bedankt.

De oplossing

Of parkeerbedrag aanpassen of teveel in rekening gebrachte storten op mijn rekening.
Aangezien ik maandelijks voor circa €40,- aan parkeerkosten maak is een tegoed ter waarde van het teveel betaalde ook acceptabel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parkmobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    JBiswa
    Datum
    Is er al contact opgenomen met Parkmobile?
    Ik verwacht op z'n minst een degelijk aanbod.
  2. Auteur
    JBiswa
    Datum
    Goedemiddag Parkmobiel,

    Ik verwacht een gepaste oplossing.

    bvd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JBiswa
Datum
Uiteindelijke oplossing
€15,- parkeertegoed ter compensatie. Ik snap niet dat de klacht is gesloten terwijl ik kort geleden heb her-activeerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?