Opgelost door Parkmobile: Teveel in rekening gebrachte parkeerkosten.

angry Opgelost
JBiswa

Ik ben vrijdagavond vergeten om parkeren stop te zetten in Amsterdam. Ik arriveerde rond 1830 en vertrok om 2200uur. Heb daarna getankt toen ik de A2 opging. Zie volgende boeking: BEA NR:30G7L6 13.09.19/22.10
ESSO UTRECHTSE BRUG AMST,PAS552. Kreeg de volgende dag een parkeeractie te zien van €104,- Kunt u misschien het teveel betaalde terugstorten? Ik ga niet akkoord met uw aanbod van €15,- parkeertegoed. Alvast bedankt.

Of parkeerbedrag aanpassen of teveel in rekening gebrachte storten op mijn rekening.
Aangezien ik maandelijks voor circa €40,- aan parkeerkosten maak is een tegoed ter waarde van het teveel betaalde ook acceptabel.

Parkmobile
    Beste heer/mevrouw Biswane,

Vervelend dat u bent vergeten uw parkeeractie af te melden. Het is de verantwoording van de gebruiker om tijdig de parkeeractie aan- en af te melden. Wij bieden in totaal drie mogelijkheden om u te herinneren aan de actieve parkeeractie. Jammer genoeg heeft u deze alle drie uitstaan waardoor wij ook niet de mogelijkheid hebben gekregen om u te wijzen op uw actieve parkeeractie.

Zoals telefonisch vermeld door mijn collega kunnen noch mogen wij parkeeracties- of kosten wijzigen noch annuleren. Het betreft namelijk parkeerbelasting wat wij in zijn geheel dienen af te dragen aan de gemeente.

Wij zijn u al vanuit Parkmobile tegemoet gekomen ondanks dat het geen fout is van ons dat de kosten hoger zijn opgelopen. In deze zijn wij al meer dan coulant geweest. Een hogere tegemoetkoming gaan wij u niet bieden. Excuus.

Om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen heb ik voor u de gratis herinneringen per push notificatie via de Parkmobile app ingeschakeld. Sta de notificaties van de Parkmobile app toe op uw voor/begin scherm om deze ook te zien als uw toestel vergrendeld is. Tevens kunt u een automatische eindtijd instellen nadat u de parkeeractie bent gestart. Klik op ''Automatische eindtijd instellen'' om een automatische eindtijd in te stellen. Wacht tot u de teller ziet aflopen voordat u geforceerd de app afsluit. U kunt achter de tijd wijzigen of de parkeeractie eerder beëindigen.

Ik wens u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support ^RG

JBiswa
Aangeboden oplossing is een compensatie van €15,- op het totale bedrag. Heb het aanbod maar geaccepteerd maar niet naar volle tevredenheid.

Ook een klacht indienen over ?