Klacht Parkmobile: voor 2 auto's betaald terwijl maar 1 werd geparkeerd.

E. Rodenboog

bij het binnen gaan van een parkeergarage wilde de deur niet openen, bij tweede keer wel. Bij uitgaan hetzelfde verhaal. Nu worden er 2 bedragen afgerekend terwijl er maar 1 auto stond. Beweren nu dat geld al naar de Gemeente is en dat ik een tweede auto wel buiten bij de meters heb gezet. Nu kan dit niet zonder daarvoor aan te melden en ten tweede, de tweede auto wordt privé niet gebruikt en stond thuis. Dit kan ik ook bewijzen. via de app zeer onbeschoft te "woord" gestaan en wordt met coulance van €5 op de app weggestuurd. Nu worden mijn apps helemaal niet meer beantwoord.

Ik wil dat parkmobile mijn geld terugstort wat teveel in rekening is gebracht.

Parkmobile
    Beste heer/mevrouw Rodenboog,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat de parkeerkosten hoger zijn opgelopen dan gewenst en dat u het gevoel heeft dat u onjuist bejegend bent.

Zoals vermeld door twee collega's via onze Social Media dienst WhatsApp heeft u voor twee verschillende kentekens twee verschillende parkeeracties opgestart. U als gebruiker bent verantwoordelijk voor de parkeeracties die u aan- en afmeld. Het is logisch dat de slagboom zich niet opent als u een parkeeractie opstart voor een zone op straat.

Tijdens het aanmelden van de tweede parkeeractie, waarbij u dus een ander kenteken heeft geselecteerd, ziet u het vermeld staan als er al een tweede parkeeractie actief is. Op dat moment had u de door u foutief opgestarte parkeeractie kunnen afmelden.

Daar waar de kosten voor de parkeeracties worden afgedragen aan de gemeente, en wij geen recht hebben om wijzigingen door te voeren in belastinggerelateerde kosten, kunnen wij niks veranderen aan de kosten van de door u foutief opgestarte parkeeractie. Mijn collega is u tegemoet gekomen uit coulance vanuit Parkmobile zelf. Wij dienen, ondanks dat wij u tegemoet komen, de gehele kosten af te dragen.

Tevens is tijdens het gesprek via onze Sociale Media dienst WhatsApp vermeld dat als de slagboom zich niet opent in de ParkBee garage er een telefoonnummer op de paal vermeld staat wat u kunt bellen. Had u de keus gemaakt om contact op te nemen met het nummer wat vermeld staat op de paal dan hadden wij de door u foutief opgestarte parkeeractie kunnen beëindigen en een correcte parkeeractie voor u kunnen aanmelden. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar om u te assisteren.

Wij zijn u al tegemoet gekomen door een coulance aan te bieden. Meer dan het aangeboden bedrag kan ik u, helaas, niet bieden.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support

E. Rodenboog
Klacht is niet opgelost, kan fluiten naar mijn geld. Waardeloos systeem. Ik kan bewijzen dat ik niet daar was met de auto en toch moet ik betalen.

Ook een klacht indienen over Parkmobile?