Klacht Parkmobile: voor 2 auto's betaald terwijl maar 1 werd geparkeerd.
Details
De klacht
bij het binnen gaan van een parkeergarage wilde de deur niet openen, bij tweede keer wel. Bij uitgaan hetzelfde verhaal. Nu worden er 2 bedragen afgerekend terwijl er maar 1 auto stond. Beweren nu dat geld al naar de Gemeente is en dat ik een tweede auto wel buiten bij de meters heb gezet. Nu kan dit niet zonder daarvoor aan te melden en ten tweede, de tweede auto wordt privé niet gebruikt en stond thuis. Dit kan ik ook bewijzen. via de app zeer onbeschoft te "woord" gestaan en wordt met coulance van €5 op de app weggestuurd. Nu worden mijn apps helemaal niet meer beantwoord.De oplossing
Ik wil dat parkmobile mijn geld terugstort wat teveel in rekening is gebracht.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.