Klacht Parkmobile: Wel betaald maar geen parkeerplaats

Klachtnummer
# 643952
Gebruiker
Nita2004
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kwam aan op de parkeerplaats die ik had gereserveerd en betaald en toen ik het terrein (nassaukade) op reed bleek er helemaal geen parkeer plek vrij te zijn. Ik heb die nacht in Amsterdam ergens anders moeten parkeren waar ik boven op de €35 nog wat weer €23 opnieuw moest betalen voor een nieuwe parkeerplek. Ik wil mijn geld terug

DATUM: 20-1-2023
KLANT: 8857019
OVERZICHT: 120383805
PERIODE: Parkmobile factuur
FACTUUR: 120383805 / 230

Gewenste oplossing

Ik wil Mijn geld terug

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Parkmobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen