Opgelost door Parkos: Medewerker was niet aanwezig

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 312947
Gebruiker
Klachtparkos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week heb ik netjes via de website van Parkos een parkeerplaats geboekt op vliegveld Weeze. Een paar weken hiervoor had ik ook gebruik gemaakt van Parkos valet service, dit was echt perfect geregeld. Daarom ook geen twijfels om dat voor deze vlucht weer te reserveren.
Netjes een bevestiging ontvangen van de gereserveerde parkeerplek.
Toen wij op vrijdag 13 juli om 4:30 in de buurt waren gingen we bellen zodat ze wisten dat wij eraan kwamen. Echter werd deze keer de telefoon niet opgenomen...
Nog een paar keer bellen maar geen geluk. Toch maar doorgereden naar het bedrijf.
Hier was nog een meneer aan het wachten, hij was er al vanaf 4:15 en had al 17 keer gebeld. Inmiddels was het 4:45 en was er nog steeds niemand, telefoon werd ook niet opgenomen. Toen maar besloten om verder te rijden naar de luchthaven en daar te parkeren. We wilden ook geen stress hebben tijdens onze reis, dus maar het zekere voor het onzekere genomen.
Direct een mailtje gestuurd zodat zij in ieder geval op de hoogte waren dat er iets mis was gegaan. Tot vandaag is er nog geen telefoontje terug geweest, of een mailtje, dus ik blijf afwachten op reactie van Parkos. Wel weet ik, dat ik van deze service niet zo snel meer gebruik zal maken.

De oplossing

In ieder geval een reactie wat er mis is gegaan zodat ze het de volgende keer kunnen voorkomen. Zelf had ik geboekt met achteraf betalen, dus ik ben geen geld kwijt. Wel moesten wij gedwongen van een duurdere parkeerplek gebruik maken op het vliegveld zelf. Dus in ieder geval een compensatie zou fijn zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Parkos
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw vakantie op deze manier is gestart. U heeft reeds contact gehad met onze klantenservice per mail en uw klacht is voor u uitgezocht. U heeft via Parkos gereserveerd bij Valetparking Weeze. Het probleem is inmiddels opgelost en de planning draait weer zoals u dat mag verwachten.

    U heeft nu meerdere keren via Parkos gereserveerd en ook bij Valetparking Weeze en u heeft hopelijk ervaren dat dit niet de service is die u van ons en onze partners kunt verwachten.

    Namens ons en Valetparking Weeze nogmaals excuses voor het grote ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Team Parkos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtparkos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Parkos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen