Klacht Parkos: slechte ervaringen met Parkos

Dikkie Rijntjes

heb via Parkos een shuttlebus sevice geboekt in Aalsmeer.
De avond voor vertrek kreeg ik te horen dat de locatie veranderd was naar Mercure hotel Amsterdam er zou 24/7 Shuttle service aanwezig zijn .We hebben midden in de nacht rondgelopen op een onverlaten weg maar geen bus zie maar hoe je op Schiphol komt .
Telefonisch is er niemand bereikbaar. Volgende dag vanuit Griekenland gelijk contact opgenomen met Parkos die gaf een telefoon nummer van het bedrijf in Aalsmeer
Die wisten nergens van en zou het uitzoeken ook hier niks meer van gehoord
Bij terugkomst weer gebeld of ze ons op konden halen helaas geen contact
Met openbaar vervoer naar Mercure hotel gereden auto opgehaald en direct naar Aalsmeer gegaan die zeggen niets te kunnen doen Parkos is de verantwoordelijke na veel contact met Parkos zeggen hun ook niet verwonderlijk te zijn ik vraag me af wie dan wel ik vind het schandalig dat ik niks heb gekregen waar ik voor betaald heb en het zelf maar uit moest zoeken hoe ik naar en van schiphol moest komen
Ik kon bij een volgende boeking wel 10% korting krijgen wat denken ze zelf dat ik daar ooit nog boek

Het geld dat ik heb betaald voor Shuttle parkeren terug en de overige kosten die gemaakt zijn
Geen

Parkos
    Beste mevrouw Rijntjes, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Voor ons bij Parkos en voor de parking zijn de beoordelingen van onze klanten zeer belangrijk, omdat ze ons in staat stellen onze diensten te verbeteren. Het spijt ons zeer dat uw ervaring bij het parkeerterrein niet positief was. Onze klantenservice heeft al per e-mail contact met u opgenomen. We hopen dat we u van nuttige informatie hebben voorzien en dat we u in de toekomst weer bij ons mogen verwelkomen! Onze klantenservice helpt u graag verder als u nog vragen heeft. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Parkos.

Ook een klacht indienen over Parkos?