Klacht ParkVia-NL: Hopeloos

Klachtnummer
# 553790
Gebruiker
reinders
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb via parkvia een parkeerplaats geboekt en betaald op Düsseldorf airport.
Heb naar een 12 keer een mail naar parkvia gedaan dat ik geen parkplaats had gekregen, mijn vlucht ging 30-07-2021 om 06.55 uur. Was genootzaak om een andere parkeerplaats te zoeken.
Kon niet via parkvia mij klacht doen die wij hebben u een mail gestuurd met code maar die code kwamen wij niet verder toen een mail gekregen dat er niets was geboekt. Toen hebben wij een paar mailtje naar parkvia gedaan om te annuleren ook dat ging goed mis kreeg alleen maar code .
Vindt het jammer dat parkvia geen telefoon centraal heeft voor klachten ja je krijg een telefoon nummer 020 7190785 maar die nummer is niet in gebruik. Wil alleen mijn GELD terug van een parkeerplaats waar ik niet heb gestaan

Gewenste oplossing

Mijn geld terug te storten naar onze rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ParkVia-NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ParkVia-NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen