Klacht ParkVia-NL: Ik wil mijn geld terug!

Klachtnummer
# 274578
Gebruiker
Buitendeur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens overboeking is door parkvia zelf 12 uur van te voren telefonisch afgemeld voor valetparking. Inmiddels 3 maanden later en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen! Er werd ons toe gezegd dat het geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden.Meerdere malen contact gehad maar er is nog steeds niets terug betaald. Inmiddels krijg ik gewoon geen reactie meer.

De oplossing

Vandaag mijn geld nog terug storten! En gewoon netjes contact met ons op nemen zou al heel fijn zijn!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ParkVia-NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ParkVia-NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen