Klacht ParkVia-NL: Nog geen restitutie nav een annulering, telefoonnummers buiten gebruik

Klachtnummer
# 607890
Gebruiker
Holiday
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na een annulering voor 2 parkeerplaatsen via Parkvia, heeft er tot op heden nog geen terugbetaling plaats gevonden. onderstaande verklaring werd mij gestuurd, Antwoord van ParkVia: 7 jul. 2022 Hallo daar, we hebben uw e-mails beantwoord, het blijkt dat er een technische storing was waardoor uw terugbetalingen niet automatisch werden verwerkt. We hebben het probleem verholpen en uw betaling is vanochtend volledig teruggestort op beide reserveringen. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet ParkVia Team
Parkvia beweerd dat zij het geld hebben overgemaakt, maar bij controle op 15- 7 en bellen naar mijn bank, is dat niet gebeurd.

Gewenste oplossing

Ik heb 15-7 per e-mail mijn bankafschriften gestuurd met het bewijs dat er niets gestort is.
Advies van mijn bank is dat Parkvia zich tot hen wendt als zij daadwerkelijk kunnen overleggen dat het geld bij hen is afgeschreven.
Als zij klantvriendelijk willen zijn, dienen zij per ommegaande 2x € 80,39 terug te storten en het daarna bij hun bank uit te zoeken, waar het dan fout gegaan is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ParkVia-NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ParkVia-NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen