Klacht ParkVia-NL: Nog geen restitutie nav een annulering, telefoonnummers buiten gebruik

Holiday

Na een annulering voor 2 parkeerplaatsen via Parkvia, heeft er tot op heden nog geen terugbetaling plaats gevonden. onderstaande verklaring werd mij gestuurd, Antwoord van ParkVia: 7 jul. 2022 Hallo daar, we hebben uw e-mails beantwoord, het blijkt dat er een technische storing was waardoor uw terugbetalingen niet automatisch werden verwerkt. We hebben het probleem verholpen en uw betaling is vanochtend volledig teruggestort op beide reserveringen. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet ParkVia Team
Parkvia beweerd dat zij het geld hebben overgemaakt, maar bij controle op 15- 7 en bellen naar mijn bank, is dat niet gebeurd.

Ik heb 15-7 per e-mail mijn bankafschriften gestuurd met het bewijs dat er niets gestort is.
Advies van mijn bank is dat Parkvia zich tot hen wendt als zij daadwerkelijk kunnen overleggen dat het geld bij hen is afgeschreven.
Als zij klantvriendelijk willen zijn, dienen zij per ommegaande 2x € 80,39 terug te storten en het daarna bij hun bank uit te zoeken, waar het dan fout gegaan is.

Wij vinden dat ParkVia-NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ParkVia-NL?