Klacht ParkVia-NL: Reservering parkeerplaats Weeze AirPort

Klachtnummer
# 158105
Gebruiker
J.W. van Welzen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de periode 17 tot en met 27 februari hadden wij een parkeerplaats gereserveerd bij ParkVia op luchthaven Weeze.
Helaas waren we in de war, en vertrok onze vlucht van de luchthaven in Dusseldorf. Daarom hebben we dus geen gebruik gemaakt van de parkeerplaats die we gereserveerd hadden op luchthaven Weeze.

ParkVia houdt vast aan hun algemene voorwaarden, en wil geen geld terugboeken.

De oplossing

Terugboeking van het reserveringsbedrag van €60

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ParkVia-NL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ParkVia-NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen