Klacht Parnassia: Onacceptabel respectloos!

Karl

Behandelaar Parnasia groep GGZ Castricum voorheen Dijk en Duin Ze luistert niet naar advies van mentor en gaat gewoon verder met haar visie behandeling terwijl mentor niet meeeens is dat is onapcetabel en respectloos.Tevens patiënt vinger is uit de kom een dag voor de kerstdagen is door spoedeisende hulp in ziekenhuis recht gezet ondanks dat is later de tape weg hebt de dokter een verband strikje er opgedaan 7 dagen later controll vinger er naast weer en ze weten .De verpleging weet niet hoe dat gebeurt is erg vreemd en onbekwaamd er wordt gespeculeerd dat er gevochten was met patiënt wat onacceptabel is .Tijdens gepsrek als mentor gaf ik dat ook aan maar de behandelaar bleeft onbeleefd er gewoon door praten pfv was aanwezig om dat te bevestigen .Door het niet kunnen vertellen van mijn klacht sloeg ik op tafelblad toen voelde ze zich bedreigt.Erg respect loos als iemand aan het praten is en maar steeds er doorheen praten.Dat noemt men een psychiater .Eerder al een klacht neergelegd bij de afdeling geen response op gehad en nou ruim 4 maanden verder blijkr de klacht al afgehandeld te zijn nou niet met mij .
2 keer afspraak mee gehad waarop we nergens uitkomen kost mij tijd en geld als zzp'er .en de patient komt geen stap verder.

Luisteren en dan met een goede behandelplan komen sorry van de behandelaar horen zo ga je niet met mensen c.t patiënten om alles op eigen houdtje doen!ze zou berisping als arst moeten worden.

Wij vinden dat Parnassia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Parnassia?