Klacht Parship.nl: Aanmaning ontvangen voor account dat niet is geactiveerd. Nier bereikbaar via account of mail.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425172
Gebruiker
Frodo#15
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg aanmaning voor lidmaatschap dat nooit is geactiveerd. Zeggen het probleem via Parship account op te lossen, echter er is geen account. Mijn email adres is ook niet bekend bij Parship.

De oplossing

Nagaan account dat nooit is geactiveerd. Mijn email adres niet bekend bij Parship.

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Meijer,

    Ik verzoek u zich bij ons te melden. U heeft als klant de verantwoording er voor te zorgen dat wij beschikken over de juiste gegevens en ik kan zien dat een foutief adres is ingevuld.

    Ons adres is klantenservice@parship.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Parship Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frodo#15
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze vragen om per email contact op te nemen. Heb al tweemaal een mail gestuurd, maar geen antwoord ontvangen. Het probleem blijft bestaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen