Opgelost door Parship.nl: Aanmaningen krijgen,terwijl is betaald en mij niet een bewijs van eindiging abonnement doen toekomen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 449929
Gebruiker
Scarlet Jones
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

er word mij gewoon geld uit de broekzak geklopt! Wat een KUT bedrijf. Bah ze naaien je gewoon met die KUT contracten. Zit in de uitkering, dus een coulance regeling aangeboden gekregen van EUR39,95. De helft van een abonnement waarvan ik niet eens op de hoogte was. Maar ja, had ik de kleine lettertjes maar moeten lezen, hun respons. Dus nou ja, dus DIRECT die EUR 39,95 voldaan, om er maar mee klaar te zijn. Maar nunet een mailtje met de dreiging van een AANMANING van EUR49,95!! WTF!! Onvoorstelbaar dat zulke bedrijven mogen bestaan. Ik heb nu weer een email gestuurd met het hele mailing contact met hun, waarin ook duidelijk dat staat, dat ene dhr De Lange mij een regeling heeft aangeboden, en een bijlage met betaalbevestiging. Oh ja, mij ook nog even na aanbieden van de coulance regeling, vragen om een bewijs van uitkering. Niet normaal meer joh.
Los dit eens netjes op Parship!! Ik zie vaker exact dezelfde klachten over jullie over hen hele internet. Moet je dat willen als bedrijf?!

De oplossing

Het nu eens netjes oplossen en je gedragen als een respectabel bedrijf. Klantenservice laten zien ipv schurkenpraktijken.

Concreet:
- Mij een bewijs sturen van beeindiging van abonnement.
- Mijn profiel verwijderen.
- Stoppen met meer geld te vragen, dan afgesproken is.

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Kampen,


    In verband met uw privacy kunnen wij hier niet ingaan op de details van uw lidmaatschap. Ik heb daarom rechtstreeks via het bij Parship bekende e-mailadres op uw melding gereageerd.

    Mocht u toch nog verdere vragen hebben, dan kunt u het beste op dat bericht antwoorden.

    Met vriendelijke groet,

    Parship Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Scarlet Jones
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen