Klacht Parship.nl: Absurde geldvordering intrekken en fatsoenlijke algemene voorwaarden opstellen coherent aan NL wet

Troelkat

Belachelijk dat je 1 jaar zogenaamd moet betalen als je verder afziet van deze criminele site, binnen 2- 4 week.
Verder breken zij ook de wet op de privacy. Mijn prive gegevens werden gekoppeld aan mijn "schaduw" digitale ID voor dit soort malafide sites. Dat mag niet volgens de wet. Zij beweren van wel natuurlijk.
Zoals ook door andere al vermeld op deze site, zal het uitdraaien op een gerechtelijke procedure, want ik ben niet van plan te betalen en wacht de klojo's van incassobureaus graag op met mijn advocaat en jurist. Hopelijk krijg ik de gelewgenheid dan om dit bedrijf helemaal kapot te maken. Procederen tot aan de hoge raad en Europese hof!
BAH mensen, dit is een zeer onfatsoenlijk bedrijf, dat geld wil verdienen aan mensen

Absurde geldvordering / nota intrekken/ crediteren. Geen incasso bureaus mee dreigen, maar "verlies" nemen.

Parship.nl
    Beste,

Het spijt me te horen dat u zo ontevreden bent.

Omdat Parship gebonden is aan de geldende privacy regels, kunnen wij online niet inhoudelijk ingaan op uw klacht.

Wij zullen via uw Parship-profiel reageren.

Met vriendelijke groeten,
    Parship Webcare

Troelkat
Geen.

Ook een klacht indienen over Parship.nl?