Klacht Parship.nl: Automatische verlenging van parship

Hrp

Het is een bedrijf dat niet op een manier omgaat met zijn klanten wat je zou mogen verwachten. Ze smeren je een verlenging aan die je niet gevraagd hebt of waarvan je van te voren op de hoogte gesteld wordt. Nadat je contact opneemt is gewoon koud het antwoord: Sorry maar dit staat in het regelement. Dus u moet het gewoon betalen. Mensen kijk uit want dit zou niet moeten mogen.
************ Voor mij een koude douche voor PARSHIP *************

dat ze niet de extra kosten in rekening zouden brengen. Ik snap dat ik moet betalen voor wat ik afneem. Maar als ik moet betalen voor iets dat ik niet besteld heb dan voel ik me meer dan genomen!!

Parship.nl
    Geachte klager,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing.
    Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze klantenservice? U kunt contact met hen opnemen via een e-mail aan klantenservice@parship.nl.
    Met vriendelijke groeten,

.................
    PARSHIP Webcare

Hrp
    Mijn info is 160826-000000 dat u mij heeft toegestuurd.
    Dus daarmee kunt u reageren. Een tweede kenmerk is
    160826-000928 Ben benieuwd naar een reactie.
    Parship.nl
    Geachte heer,

Naar aanleiding van uw bericht op deze site hebben we via e-mail contact gehad. Vervolgens konden we gelukkig tot een oplossing komen waarmee u akkoord bent gegaan.

Als u nog verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om op onze laatste e-mail te antwoorden.

PARSHIP Webcare