Klacht Parship.nl: inacasseren onterecht geld

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 381915
Gebruiker
Troelkat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

schrijven onterecht geld af

De oplossing

hiermee stoppen oplichters!

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Troelkat,

    In verband met de bescherming van uw privacy hebben wij u een bericht gezonden via het e-mailadres waarmee uw profiel bij Parship is geregistreerd.

    Mocht u geen bevestiging van uw opzegging hebben ontvangen, of ook nu geen bericht van ons ontvangen, logt u dan in op uw profiel en controleert u of het opgegeven e-mailadres correct is. U kunt ons ook bellen via 020 499016. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 13:00 en van 14:00 tot 17:00 uur. Of stuurt u ons een e-mail met vermelding van uw Parship-code.

    In het algemeen geldt het volgende: een opzegging dient altijd schrijftelijk te gebeuren, bijvoorbeeld per e-mail aan het adres opzegging@parship.nl. Belangrijk is het vermelden van de Parship-code, zodat wij met zekerheid het profiel kunnen terugvinden. Parship zendt altijd een bevestiging aan het geregistreerde e-mailadres.

    Een premium-lidmaatschap wordt beëindigd aan het einde van de door een lid bij bestelling gekozen looptijd van 6, 12 of 24 maanden. Betalingen lopen tot die tijd uiteraard door.

    Met vriendelijke groet,
    Parship WebCare Team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Troelkat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, wilde bellen, maar het opgegeven telefoonnummer klopt zelfs niet! Wat een oplichters.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen