Klacht Parship.nl: inacasseren onterecht geld

schrijven onterecht geld af

hiermee stoppen oplichters!

Parship.nl
    Beste Troelkat,

In verband met de bescherming van uw privacy hebben wij u een bericht gezonden via het e-mailadres waarmee uw profiel bij Parship is geregistreerd.

Mocht u geen bevestiging van uw opzegging hebben ontvangen, of ook nu geen bericht van ons ontvangen, logt u dan in op uw profiel en controleert u of het opgegeven e-mailadres correct is. U kunt ons ook bellen via 020 499016. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 13:00 en van 14:00 tot 17:00 uur. Of stuurt u ons een e-mail met vermelding van uw Parship-code.

In het algemeen geldt het volgende: een opzegging dient altijd schrijftelijk te gebeuren, bijvoorbeeld per e-mail aan het adres opzegging@parship.nl. Belangrijk is het vermelden van de Parship-code, zodat wij met zekerheid het profiel kunnen terugvinden. Parship zendt altijd een bevestiging aan het geregistreerde e-mailadres.

Een premium-lidmaatschap wordt beëindigd aan het einde van de door een lid bij bestelling gekozen looptijd van 6, 12 of 24 maanden. Betalingen lopen tot die tijd uiteraard door.

Parship WebCare Team.

Troelkat
Niets, wilde bellen, maar het opgegeven telefoonnummer klopt zelfs niet! Wat een oplichters.

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

2. Stuur een juridische brief