Klacht Parship.nl: Incasso na ontevreden gebruik van Parship, geen herroeping mogelijk.

paul1985

Onduidelijk dat er een contract voor een langere periode afgesloten is is bij een 'proef abonnement'. Inmiddels een incasso lopende voor 673€. Voor een korte proef periode, terwijl de site totaal niet leverde wat beloofd werd (en ik er verder geen gebruik meer van maakte) een incasso van eerdergenoemde belachelijk bedrag aan mijn broek. Tot oplossing zijn ze niet bereid, ze beroepen zich op het volledige abonnement zonder dat gebruiker hier gebruik van kan of wil maken.

Annulering lopende procedure. Anders aanvechten en laten weten wat de werkwijze van deze firma is.

Parship.nl
    Beste Paul1985,

In verband met uw privacy kan ik hier niet in detail op uw klacht ingaan. Een uitvoerig antwoord heb ik verzonden naar het in uw Parship-profiel vermelde e-mailadres.

Ih het algemeen kan ik wel vermelden dat Parship geen betaalde proeflidmaatschappen aanbiedt. Het premium-lidmaatschap heeft een vaste looptijd van 6, 12 of 24 maanden en kan niet tussentijds worden beëindigd. Uiteraard is het binnen 14 dagen na bestelling mogelijk een beroep te doen op het herroepingsrecht.

Parship Webcare Team

paul1985
Geen. Ze eisen de volledige termijn waar nimmer van gebruik gemaakt gaat worden. Waardeloze organisatie.

Ook een klacht indienen over Parship.nl?