Klacht Parship.nl: Incasso van rekening zonder toestemming en aankondiging

Klachtnummer
# 26803
Gebruiker
Tiemar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar ben ik een proeflidmaatschap van Parship aangegaan voor 6 maanden. Tot mijn verbazing wordt in april opeens een bedrag van mijn rekening zonder enige aankondiging afgeschreven t.b.v. Parship. Deze incasso is door mijn bank teruggedraaid. Op 24 april ontvang ik een aanmaning van Parship voor de betaling van een bedrag. Op mijn e-mail dat ik geen toestemming heb gegeven voor een incasso en dat ik ook geen factuur heb ontvangen voordat ik de aanmaning ontvangen heb wordt alleen met de mededeling dat ik toch moet betalen Helaas wordt er niet op ingegaan dat men zonder toestemming een bedrag van mijn rekening heeft afgeschreven.
Mijn klacht luidt dan ook als volgt:
1. Ondanks opzegging direct van het lidmaatschap is dit niet verwerkt en word ik geconfronteerd met een rekening.
2. Er is zonder toestemming een bedrag van mijn rekening afgeschreven.

De oplossing

Ik wil het bedrag, dat ik ga betalen omdat er gedreigd wordt met een deurwaarder, terugontvangen van Parship.

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Beste Tiemar,We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet helemaal tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze Klantenservice? U kunt contact met hen opnemen op het telefoonnummer 020 - 240 25 20. De Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9.30-17.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar support@parship.nl.Vriendelijke groeten,Alex Smits

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen