Klacht Parship.nl: Niet gelijk betaald, en daarmee gelijk een dreiging van incassobureau.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422159
Gebruiker
Patrick1234
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Parship had ik een lidmaatschap. Alleen dacht ik dat ik door middel van verwijdering van de app ook af was van het lidmaatschap. Nu had ik het bedrag teruggeboekt, omdat ik anders dacht. Doordat kreeg ik gelijk een mail dat ze gingen dreigen met een incassobureau.

De oplossing

Dat Parship zorgvuldiger gaat mailen.

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Roffel,

    Parship geeft in haar Algemene Voorwaarden aan hoe er opgezegd moet worden en bij een bestelling vindt u de informatie ook terug in de bevestiging van uw bestelling.

    Ik zie dat inmiddels al via uw Parship account uitvoerig is gecorrespondeerd en sluit daarom de klacht.

    Met vriendelijke groeten,


    Parship Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patrick1234
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarom ze gelijk incassobureau erbij halen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parship.nl?