Klacht Parship.nl: Ontbinden overeenkomst Parship

Klachtnummer
# 148585
Gebruiker
Stikkel1974
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 20 dember 2015 ben ik lid vcan Parship.nl en heb ik op mijn contactverzoeken maar 1 reatie gekregen. Dat vind ik een teleurstellend laag getal.
Ben er nu bewust van geworden dat online dating niets voor mij is.
Via opzegging@parship gevraagd of mijn account dichtgezet kan worden en mijn lidmaatschap ontbonden kan worden. Mijn account kan dichtgezet worden, maar ik moet de komende 23 maanden blijven betalen voor de diensten van Parship, zoals ik met Parship overeen ben gekomen.

De oplossing

Ik ben bereid een tegemoedkoming te betalen voor de afgenomen diensten en wil de overeenkomst van 24 maanden laten ontbinden.

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Beste Stikkel1974,

    Naar aanleiding van uw bericht op deze site hebben we via e-mail contact gehad. Vervolgens konden we gelukkig tot een oplossing komen waarmee u akkoord bent gegaan.

    Als u nog verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om op onze laatste e-mail te antwoorden.

    Met vriendelijke groet,
    Daniël, PARSHIP Webcare

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen