Klacht Parship.nl: Oplichterij

Helebozevuurtoren

Ik wist voorafgaande van een lidmaatschap bij parship niet dat ik voor meet dan 60 euro een persoonlijkheidsrapport moest betalen bij annulering. Ik begrijp inmiddels dat u geen geld daarop teruggeeft. Daarmee hebben jullie je eigen heel veel negatieve reclame bezorgd want er zal geen medium zijn waar ik geen negatieve recentie achter laat.

Als je zo zaken wilt doen. Iemand die binnen 24 uur annuleert kosten in rekening brengen. Das geen zaken doen das stelen van iemand

Ik wil het geld terug voor een persoonlijkheidsrapport die automatische gegeneert is en door mijzelf is opgesteld. Dit is gewoon database werk en jullie stellen niks op. Dus het is geen dienst het is stelen van mijn prive gegevens.

Parship.nl
    Beste Helebozevuurtoren,

Kennelijk heeft u voor en tijdens uw bestelling geen kennisgenomen van de informatie over het herroepingsrecht en de gevolgen van een herroeping.

U deze informatie over de waardecompensatie vinden onder "Herroepingsrecht" en "Help & Contact" onderaan op onze website. Vanzelfsprekend hebben wij u ook tijdens de bestelling op deze regeling gewezen:
    • Op de pagina waar u uw bestelling bevestigt, bevestigt u ook de productgerelateerde inhoud van de overeenkomst. Hierin wordt vermeld dat in het geval van een herroeping een waardecompensatie voor het persoonlijkheidsrapport wordt berekend.
    • Met het aankruisen van hetzelfde hokje bevestigt u dat de uitvoering van de dienstverlening direct kan beginnen en dat u ervan op de hoogte bent dat er bij een herroeping een waardecompensatie verschuldigd blijft.
    • Bovendien informeren wij u in de bevestiging van uw bestelling, die direct na het afsluiten van uw bestelling per e-mail aan u is verstuurd.

Parship Webcare Team

Ook een klacht indienen over Parship.nl?