Klacht Parship.nl: Parship gebruikt nepprofielen als lokaas

Pien

Ik ben een tijd terug lid geworden van Parship voor een half jaar. Ik was in eerste instantie gratis lid maar besloot te gaan betalen na een leuk bericht van een man met een eigenlijk te mooi profiel om waar te zijn. Toen ik goed en wel lid was, gaf hij aan zgn een vrouw gevonden te hebben en dat daarmee ons contact eindigde.
Onlangs besloot ik weer weer eens op Parship te kijken en mocht ik 3 dagen gratis lid zijn. Wat schetste mijn verbazing deze zelfde man met weer dat mooie profiel (uit Amsterdam en ook een zaak in Utrecht, veel mooie woorden) nam contact met me op aan het einde van deze 3 dagen. Ik kon niet meer reageren behalve als ik lid zou worden. Dat heb ik niet gedaan, ik zou wel een onderzoek willen doen naar Parship en ik denk van te voren aan te kunnen geven wie er een lokprofiel heeft.
Ik vind het schandalig, het is een van de duurste datingsites en ik heb een behoorlijk vermoeden van bedrog.

Ik zou wel een onderzoek willen doen hier naar of dat anderen dit doen. Al is het alleen al om anderen hier voor te waarschuwen.

Parship.nl
    Beste mevrouw,

We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en direct contact met u op te nemen, hebben we uw e-mailadres of PARSHIP-code nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn deze hier te posten, of door te geven aan onze klantenservice? U kunt contact met hen opnemen via een e-mail aan klantenservice@parship.nl

In het algemeen wil ik echter opmerken dat wij niet met nep- of lokprofielen werken. Dat is wettelijk verboden en wij houden ons strikt aan de wetgeving in deze. Kunt u mij de PARSHIP-code van de meneer doorgeven zodat wij voor u na kunnen kijken wat er is gebeurd?

Ik zie uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Nicolaas Teeuwen
    PARSHIP Webcare

Ook een klacht indienen over Parship.nl?