Klacht Parship.nl: Parship geeft geen passende oplossing

jopie1234

Ik krijg geen passende oplossing aangeboden nadat ik heb aangegeven dat de voorwaarden onduidelijk zijn geweest en ik op die gronde een verkeerde keuze heb gemaakt. Ook voldeed de dienst niet aan mijn verwachtingen en heb ik inmiddels een partner dus de dienst niet meer nodig. Ik bied een redelijke optie door de helft te betalen van het contract maar zij gaan daarmee niet akkoord.

Omdat ik ook fout zat door op basis van 'te allen tijden opzeggen' een 1 jarig contract aan te gaan met de gedachte er vanaf te kunnen binnen het jaar bied ik aan 6 maanden te betalen en vind ik het redelijk als Parship mij tegemoet komt met het kwijtschelden van de andere 6 maanden. Ik vind ook dat de de dienst niet voldoet aan mijn verwachtingen en heb inmiddels een partner en wil daarom van mijn contract af.

Parship.nl
    Geachte Jopie1234,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik ben blij dat u een partner heeft gevonden.

Zowel tijdens als na het plaatsen van uw bestelling hebben wij u gewezen op de door u gekozen looptijd van uw premium-lidmaatschap bij Parship. Ik zet deze graag voor u uiteen.

Tijdens het bestelproces wijzen wij u op meerdere punten op de looptijd van uw lidmaatschap:

Bij Parship heeft u de mogelijkheid om een premium-lidmaatschap af te sluiten van 6, 12 of 24 maanden. Deze drie looptijden worden naast elkaar gepresenteerd. U selecteerde een premium-lidmaatschap van 12 maanden.

Vervolgens komt u terecht op de tweede pagina. Hier wordt u gevraagd om de Algemene Voorwaarden, de Privacy Policy en de Productgerelateerde inhoud van de overeenkomst te lezen. U dient in te stemmen met dat de dienstverlening begint om het bestelproces af te ronden.

Nadat u de wijze van betaling heeft geselecteerd, wordt u een samenvatting van het door u gekozen premium-lidmaatschap gepresenteerd. Ook hier kunt u lezen welke looptijd u heeft gekozen.

Heeft u uw premium-lidmaatschap besteld, dan ontvangt u een bestelbevestiging. De bestelbevestiging biedt u nogmaals een samenvatting van uw gekozen premium-lidmaatschap.

Wij hebben u hiermee meerdere malen op de door u gekozen looptijd gewezen: wij bieden u de nodige informatie op meerdere momenten aan.

Het is niet mogelijk om het premium-lidmaatschap te halveren. U heeft immers voor 12 maanden premium-lidmaatschap gekozen. Ik vind het jammer dat u niet geïnteresseerd bent in een pauze of een overdracht van uw premium-lidmaatschap.

Wij wijzen uw klacht bij deze af.

Met vriendelijke groeten,

Iris van der Meer
    Parship Web Care

jopie1234
Ik heb toch aangegeven dat ik er vanuit ben gegaan dat je 'te aller tijden' kon opzeggen. Jullie zijn gewoon een slecht bedrijf die niet meedenkt met de klant maar alleen zakken wil vullen. Jullie zijn echt walgelijk!

Ook een klacht indienen over Parship.nl?