Klacht Parship.nl: Parship wil dat ik een rekening betaal terwijl ik het account al had opgezegd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393155
Gebruiker
pieter.roskam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ongeveer in mei mijn account bij parship opgezegd. Nu blijven ze me rekeningen sturen omdat mijn opzegging blijkbaar in die tijd niet is doorgekomen. Nu willen ze dat ik het bewijs lever dat ik het opgezegd. Dat bewijs is er dus niet omdat het bij hen niet goed gegaan is. Nu blijven ze rekeningen sturen en dreigen met verhoging.

De oplossing

Ik wil dat Parship inziet dat ze fout zijn en stoppen met het sturen van rekeningen.

1 reactie

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Roskam;

    Omdat Parship gebonden is aan de geldende privacy regels, kunnen wij online niet inhoudelijk ingaan op uw klacht.

    Wij zullen via uw Parship-profiel reageren.

    Met vriendelijke groeten,

    Parship Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pieter.roskam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben niet eens gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parship.nl?