Klacht Parship.nl: Parship

Klachtnummer
# 277049
Gebruiker
paulien
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb een klacht van Parship bestelling heeft u een premium- lidmaatschap duur 12 maanden.eerst hebt al betaald nou weer. belachtelijk. hun zei sorry moet betaalden niet. betaald naar incassobureau

De oplossing

willen jullie oplossing uitzoeken

2 reacties

  1. Auteur
    Parship.nl
    Datum
    Geachte meneer of mevrouw,

    Graag zou ik op uw klacht in willen gaan.
    Ik begrijp uw klacht echter niet goed en heb ook uw profiel niet kunnen vinden. Kunt u contact opnemen met de klantenservice@parship.nl via e-mail? Daarna kunnen wij kijken wat we voor u kunnen doen.
    Hartelijk dank,

    met vriendelijke groeten,

    Nico Teeuwen Parship WebCare
  2. Auteur
    paulien
    Datum

Ook een klacht indienen over Parship.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen