Klacht Parship.nl: Te veel beloftes. Te duur.

Boos

Een site die ik iedereen afraad! Oplichters. Als niet betalend lid kun je uiteraard niets. Als je een betaald lidmaatschap neemt zit je er voor een jaar tegen een zeer hoge prijs er aan vast. Als je eenmaal lid bent krijg je fake profielen voorgeschoteld of juist degene die je in je zoekopdracht nu juist niet wil. Daar geven ze fantastische oplossingen voor, zet de salariseis hoger bijvoorbeeld.... Nu al maanden nog door niemand benaderd en de profielen die ik zie zijn telkens dezelfde. Bij het niet leveren van wat je zegt of beloofd een goede reden om op te zeggen maar ho maar dat kan dus niet. Dus mag je gewoon een haar betalen aan deze oplichters. Dus doe het vooral niet. Ze maken misbruik van het feit dat jij weer iemand in je leven zou willen. Je krijgt een mooi rapport over hoe jij bent en wie het beste bij je past..... Alleen laat die er nou niet tussen zitten. Wees geen dief van je eigen portemonnee ga voor dat geld lekker uit dan is de kans groter dat je iemand tegen komt dan hier op die site van het onbetrouwbare Parship.

Zorg dat mensen eerder kunnen opzeggen al is het met een boete of zo. Belachelijk als je ontevreden bent dat je er niet vanaf komt en voor een totale wanprestatie miet blijven betalen.

Parship.nl
    Beste meneer Hofland,

Ook als niet betalend lid kan men onbeperkt de profielen van andere leden bekijken, die overeenstemmen met de eigen zoekinstellingen om zo een goede indruk verkrijgen van ons aanbod, alvorens te beslissen over een premium-lidmaatschap. te worden.

Wij bieden onze leden de vrije keus uit looptijden van 6, 12 of 24 maanden, waarbij wij van te voren uitdrukkelijk informeren over de prijs en de looptijd.

Na het aangaan van een premium-lidmaatschap zijn dezelfde partnervoorstellen te zien als voordien, namelijks op basis van dezelfde zoekcriteria , tenzij deze werden gewijzigd door het lid zelf. Natuurlijk komen er nieuw aangemelde leden bij of melden zich anderen af.

Alle profielen zijn door leden geplaatst. Een andere manier van werken zou onprofessioneel zijn en volledig in tegenspraak met onze kwaliteitseisen.

De klantenservice voorziet u graag van advies als u daar prijs op stelt. Ik heb u daarom in verband met uw privacy rechtstreeks via uw profiel een bericht gezonden.

Vriendelijke groet,
    Parship Webcare Team

Boos
Het bekende bla bla verhaal. U maakt de keuze dus u kunt niet opzeggen en er zijn geen nepprofielen zeggen ze..... Yeah right. Nogmaals trap er niet in! Oplichters. Verrijkers over onze ruggen.

Ook een klacht indienen over Parship.nl?