Klacht Parteon: Geen huurtoeslag

jolgro

Afgelopen voorjaar heb ik via Woningnet een sociale huurwoning gekregen bij Parteon.
Nu wil ik per 1-1-2016 huurtoeslag aanvragen maar ik krijg deze niet omdat de energiekosten gezamenlijke ruimten bij de kale huurprijs wordt opgeteld door de belastingdienst. Mijn kale huurprijs is 709,86 en de energiekosten 3,68.
Bij elkaar opgeteld kom ik dan boven de 710,68 en dan krijg je geen huurtoeslag.
Toen ik mij inschreef voor deze sociale huurwoning werd er wel vermeld dat ik huurtoeslag kon aanvragen. Mijn inkomen is zo laag dat ik binnenkort mijn huur niet meer op kan hoesten. Wat nu en waar kan ik terecht? Ik heb diverse keren met Parteon gebeld en ik krijg telkens andere antwoorden. De één zegt dat ik alles moet invullen want anders pleeg ik fraude. Ik moet het maar uitzoeken met de belastingdienst. Een lager bedrag invullen. Ik weet niet meer wat ik moet doen om uit deze misère te komen.
Ik was te goeder trouw toen ik het contract tekende m.b.t. huurtoeslag.

Ik wil graag huurtoeslag zodat ik mijn huur kan blijven betalen.

Parteon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Parteon?