Klacht Parteon: Opgeleverd volgens (minimale) basis kwaliteit. Wij kunnen niets voor u doen.

sad Niet opgelost
Teleurgesteld

Bij het melden van diverse zaken is de standaard reactie: de huurwoning is opgeleverd volgens de basiskwaliteit. Wij kunnen niets voor u doen.
Voorbeelden: !) woning heeft 3 groepen. Uitbreidingen voor extra groepen zijn voor kosten koper. Tegenwoordig kan niemand meer met 3 groepen een huishouden runnen!?
2) Loze leidingen in de meterkast naar o.a. de keuken voor evt uitbreiding van stroomgroepen zijn verborgen achter een tegelmuur door een verbouwing en daardoor niet meer te gebruiken. Extra kosten voor het aanleggen van nieuwe leidingen is voor kosten koper
3) Stopcontacten in de woonkamer, hal en berging zijn niet geaard.
4) 1 losse brandmelder op een batterij, aansluiten op netspanning wordt niet gedaan. Meerdere melders wordt niet gedaan / geleverd
5) recht leggen miniterras achter woning wordt niet gedaan (wel het tegelpad er naar toe!?)

Gewoon een beetje meewerken en meedenken. In dit geval er voor zorgen dat er twee stroomgroepen bijgeplaatst (kunnen) worden tegen een normaal tarief en in algemeen beleid opnemen dat de basis wel wat moderner mag en niet volgens de voorwaarden van de jaren 60 van de vorige eeuw. Minimaal 5 groepen, minimaal 3 brandmelders op netstroom, alles geaard, bestrating recht en veilig.

Teleurgesteld
    Tot op heden geen reactie ontvangen van Parteon op bovenstaande. Ik hoop niet dat de tactiek "Negeren is blijven regeren" hier van toepassing is. Nog steeds teleurgesteld.
    Duinkerken 17 krommenie
    Teleurgesteld
    Het duurt allemaal wat lang en nog geen reactie op bovenstaande maar er gebeuren ook goede dingen. Zo heeft parteon wel een nieuw tegelpad laten aanleggen. Ik wacht af
    Teleurgesteld
    Top. Ik wacht voorlopig rustig af. Bedankt voor de reactie.

Teleurgesteld
afstemming en evt. realisatie. Vooralsnog niets meer gehoord of vernomen.

Ook een klacht indienen over Parteon?