Klacht Particuliergarant.nl: Een oplossing wat hier gebeurt is (schandelijk) geen Sorry

J.P.J. Jacobs

Ik ben diverse keren door Energie Garant Gebeld met aangeboden kortingen , ik verkondigde dat eik bij een goede leverancier zat , en dan ik niet gecharmeerd was hoe hij sprak en me benaderde , zeer opdringerige persoon , wat mij verkondigde dat het geen telefoon reclame was , als budget coach , ben ik niet zo stom op dit te begrijpen , hij werd kwaad aan de Telefoon , en onmacht en scheldwoorden volgenden , wie is dit bedrijf dat ik dit moet accepteren.!!

Als dit bedrijf eerlijk de klant benaderd , waarom dit asociaal gedrag , alles word duurder energie helaas ook , maar zij zouden het meer dan 300.00 Euro goedkoper bieden , Ik heb niet gevraagd mij te bellen , en dan nog een grote mond toe van de beller , was voor mij de aanleiding deze verbinding kwaad te verbreken . Het bedrijf is hier schuldig aan , deze ongewenste beller en zijn gedrag , Het bedrijf zal met een eerlijke oplossing moeten komen , o.a. ik word geen klant. Maar ook dat kunnen ze vast wel bedenken .
Met vriendelijke groet Budget coach AF Timmermans

Wij vinden dat Particuliergarant.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Energiegarant
    Beste Meneer Timmermans / Jacobs,

Energiegarant Advies BV is een adviesbureau die woningeigenaren, VvE en bedrijven helpt met energie besparen en duurzame maatregelen.
    Wij doen niet aan telefonisch verkoop en bieden geen energiecontracten aan.

Zeer waarschijnlijk bent u benaderd door Particulier Garant. http://www.particuliergarant.nl/. Wij krijgen vaker klachten binnen dat deze uit naam van Energiegarant energie aanbieden. Wij hebben hier echter niets mee te maken.

Mogelijk kunt u Particulier Garant bereiken via 050-2003031 of service@particuliergarant.nl

Met vriendelijke groet

Hilbrand Does
    J.P.J. Jacobs
    Als u er niets mee te maken hebt , mag u er zeker iets aan doen ,als u de klachten krijgt en niet ik zelf.

Met vriendelijke groet
    niet Meneer maar MW. Jacobs-Timmermans

J.P.J. Jacobs
Ik zou zelf moeten contact opnemen , met deze onbeschofte telefoon reclame , ze geven zich uit voor een ander bedrijf dan mag dat bedrijf het oplossen. Mw. A Jacobs-Timmermans

Ook een klacht indienen over Particuliergarant.nl?