Klacht Particuliergarant.nl: Ongewenst telefonisch benaderd.

Klachtnummer
# 375435
Gebruiker
Rinoceros
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 juli 2019 door dit bedrijf telefonisch benaderd op mijn mobiele telefoon, terwijl ik sta geregistreerd in het Bel-me-niet-register. De bedoeling van dit contact was om mij te overhalen om van energieleverancier te wisselen.

De oplossing

Stoppen met het mij telefonisch benaderen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Particuliergarant.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Particuliergarant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen