Klacht Partou: Zogenaamde tegoeden als extra service.

sad Niet opgelost
AWHM

Eerder is door Gebruiker1561365081 ook Zogenaamde tegoeden als extra service. klacht ingediend. Ik ben het hier volledig mee eens. Bij mijn eerste dochter heb ik weleens tegoed kunnen gebruiken. Bij mijn tweede dochter helemaal niet. Ik begrijp, dat er door personele bezetting geen tegoed inzetbaar is. Dit is echter nu al bijna 3 jaar zo. Extra tegoed is een service en geen recht, wordt er gezegd. De definitie van tegoed is dat je recht hebt op een vordering. Ook ik heb deze klacht meerdere keren neergelegd bij Partou. Ik pleit ervoor om geen zogenaamde tegoeden meer aan te bieden als Partou deze service niet meer kan bieden. Ik zie graag mijn geld terug in plaats van een tegoed waar ik bij voorbaat al naar kan fluiten.

Geld teruggeven. Een tegoed is een recht op een vordering. Dit is geen service te noemen. Deze service wordt al jaren niet meer verleend.

Partou
    Beste heer, mevrouw Maarsen,

In onze Algemene Voorwaarden staat duidelijk beschreven dat wij als extra service een Tegoed aanbieden als de bezetting van de groep het toe laat. We doen altijd ons uiterste best om ouders hierin tegemoet te komen. Gelukkig zijn wij, waar mogelijk, ook in de afgelopen periode ouders tegemoet gekomen om hun Tegoed in te zetten.

Kinderopvang is gehouden aan strikte wet en regelgeving als het gaat om het aantal kinderen die wij mogen opvangen in relatie tot het aantal beroepskrachten die wij dagelijks mogen inzetten. Helaas hebben wij door Corona het afgelopen 1,5 jaar te maken met onverwachte uitval van onze medewerkers en een krapte op de arbeidsmarkt. Hierdoor zijn wij (meer) beperkt in het aanbieden/toewijzen van extra opvangdagen die ouders aanvragen op basis van een opgebouwd Tegoed.

namens Partou

Mandy
    Locatiemanager

AWHM
Ik heb al 3 jaar geen gebruik kunnen maken van tegoed als service. Toen was er nog geen Covid. Nogmaals ik begrijp de wet en regelgeving. Ik ben van mening dat Partou dit niet een ‘tegoed’ moet noemen en ook niet meer moet aanbieden als service. Meerdere ouders met kinderen bij Partou Lievepop irriteren zich aan deze zogenaamde ‘service’. Ik hoop dat er meerdere ouders zullen zijn, die hun klacht hier over het ‘tegoed’ zullen melden. Tijd voor verandering van de voorwaarden van Partou.

Ook een klacht indienen over Partou?