Klacht Parts4home.nl: Geen levering, geen reactie op mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150106
Gebruiker
WEAD
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een sproeiarm bestedl. Levertijd 1-3 werkdagem. Intussen 1,5 week en niets geleverd. Ook geen reactie op email

De oplossing

de sproeiarm leveren of geld trugboeken

2 reacties

  1. Auteur
    Parts4home.nl
    Datum
    Geachte W. Dragt,

    Wij zijn achter de schermen al even in de weer voor u om dit probleem op te lossen. Sinds het samengaan van Indesit en Whirlpool is de toelevering niet meer zoals het geweest is. Hierover hebben wij al diverse malen contact gehad met Indesit en ze zijn er mee bezig. Levering zal dus zeker wel gebeuren, alleen de levertijd zoals aangegeven hebben we niet gehaald in dit geval.

    Ik begrijp dat u een snelle levering wenst, maar we kunnen niet alles uit voorraad leveren. Zoals in dit geval zijn wij hierin ook afhankelijk van leveranciers en fabrikanten.

    Ik zal kijken of ik het kan bespoedigen door op een andere manier aan dit onderdeel te komen.

    Met vriendelijke groet,

    Arjan Luisterburg
    www.parts4home.nl
  2. Auteur
    WEAD
    Datum
    Ik vind het niets meer dan normaal dat een product alsnog geleverd wordt. Allen de manier waarop is zeer zeer slecht. Door klachtenkompas in te schakelen krig ik een reactie, daarvoor helemaal niets, Geen reactie op een mail of een telefoonte

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WEAD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parts4home.nl?