Klacht Parts4home.nl: Geen levering, geen reactie op mail

WEAD

Ik heb een sproeiarm bestedl. Levertijd 1-3 werkdagem. Intussen 1,5 week en niets geleverd. Ook geen reactie op email

de sproeiarm leveren of geld trugboeken

Parts4home.nl
    Geachte W. Dragt,

Wij zijn achter de schermen al even in de weer voor u om dit probleem op te lossen. Sinds het samengaan van Indesit en Whirlpool is de toelevering niet meer zoals het geweest is. Hierover hebben wij al diverse malen contact gehad met Indesit en ze zijn er mee bezig. Levering zal dus zeker wel gebeuren, alleen de levertijd zoals aangegeven hebben we niet gehaald in dit geval.

Ik begrijp dat u een snelle levering wenst, maar we kunnen niet alles uit voorraad leveren. Zoals in dit geval zijn wij hierin ook afhankelijk van leveranciers en fabrikanten.

Ik zal kijken of ik het kan bespoedigen door op een andere manier aan dit onderdeel te komen.

Arjan Luisterburg
    www.parts4home.nl
    WEAD
    Ik vind het niets meer dan normaal dat een product alsnog geleverd wordt. Allen de manier waarop is zeer zeer slecht. Door klachtenkompas in te schakelen krig ik een reactie, daarvoor helemaal niets, Geen reactie op een mail of een telefoonte

WEAD

Ook een klacht indienen over Parts4home.nl?