Klacht Parts4home.nl: Geld van niet leverbaar artikel nog niet geretourneerd (18-12-2015) geen enkele reactie

Marieke

Op 18-12-2015 keurig email van Parts4home dat het door ons bestelde artikel niet meer leverbaar is en zij het geld aan ons terug zullen storten (ordernr.145029018752396).

Op 28-12-2105 was het bedrag nog niet geretourneerd en hebben wij een email gestuurd met de vraag if Parts4Home wil reageren, misschien is er ergens iets mis gegaan?
Op 05-01-2016 nog geen enkele reactie van Parts4Home en ook het geld nog niet retour. We hebben weer een email gestuurd met de vraag of ze misschien even willen reageren.
Ook verschillende keren gebeld naar het op de site vermelde telefoonnr dat alleen bereikbaar is tussen 19.00-19.30, helaas geen reactie.

Parts4home meldt op hun site dat klachten hier gemeld kunnen worden.

We vertrouwen erop op deze manier in contact te kunnen komen met hen en het geld teruggestort krijgen.

Matieke van Kuik

Zoals hierboven beschreven willen we het geld van het niet geleverde artikel retour, zoals bevestigd in de mail van Parts4home d.d. 18-12-2015.

Parts4home.nl
    Geachte Marieke van Kuik,

Wij hebben ondertussen de terugbetaling gedaan op 08/01/16. Het is juist dat wij momenteel telefonisch niet goed bereikbaar zijn en zijn geweest. Hiervoor zijn wij nog zoekende naar een oplossing.

Uw klacht is hiermee verder verholpen door ons. Heeft u toch nog een probleem dan horen wij dat uiteraard graag eerst via onze email klantenservice@parts4home.nl

Ook een klacht indienen over Parts4home.nl?