Opgelost door Parts4home.nl: Kapot artikel geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150028
Gebruiker
Arnan Veldhuizen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bijna 2 weken geleden bestelden wij een unit voor onze Philips Sarista Koffiezetapparaat. Deze is vandaag geleverd, echter wel kapot!

Klantnummer: 29190
Ondernummer: 145253858658217
Typenummer artikel: 996530072316 - Philips - brew unit clp grey - CRP947/01

Bij het uit de doos halen viel ons op dat er een stukje van het gele schuifje aan de achterzijde is afgebroken. We hebben met Philips gebeld en zij vertelden ons dat dit stukje zeker wel noodzakelijk is voor het goed werken van de Philips Sarista. Want deze doet het helaas niet met het inbrengen van de unit en dat komt volgens Philips doordat de sensor het signaal nu niet kan oppakken door het ontbreken van het afgebroken gele gedeelte.

Helaas kunnen we Parts4Home telefonisch niet te pakken krijgen, maar we willen graag een volledig nieuw, onbeschadigd apparaat van hen ontvangen!!

De oplossing

Een nieuw, volledig heel product!

2 reacties

  1. Auteur
    Parts4home.nl
    Datum
    Zoals u van ons kunt verwachten zullen wij dit defecte onderdeel kosteloos voor u vervangen. Ik kan u zeggen dat het nieuwe onderdeel vandaag al kan worden verzonden. Hiervan krijgt u ook nog een track&trace nummer per email.

    Onze excuses voor het leveren van een defect onderdeel. Hopelijk is het zo naar wens opgelost en kunt u weer koffie drinken.

    Met vriendelijke groet,

    Arjan Luisterburg
    www.Parts4Home.nl
  2. Auteur
    Arnan Veldhuizen
    Datum
    In eerste instantie wat trage reactie/niet telefonisch bereikbaar vanuit Parts4home.nl. Later goede en snelle mailwisseling en prettige afhandeling! Dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnan Veldhuizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parts4home.nl?