Opgelost door Parts4home.nl: Produkt wordt niet geleverd en geen enkele reactie op mails

Wouter

Op 4 juli 2016 een onderdeel (schakelaar voor grasmaaier) besteld. Bedrag via Ideal overgemaakt. Bevestiging van bestelling en betaling wel ontvangen (eveneens op 4 juli). Daarna geen levering tot op heden (18 juli) ondanks dat er binnen die tijd ruimschoots zou worden geleverd.
Ik krijg geen reactie op mijn mails.
Telefoneren heeft ook geen zin.
Mededeling op de website zegt dat de telefoon niet wordt opgenomen vanwege ziekte. Er wordt echter wel gewoon geld geïncasseerd.
Kortom, ik ben benieuwd wat er mis gaat?
Ik ben ontvankelijk voor een redelijke uitleg.

Het zo spoedig mogelijk leveren
of zeggen dat het niet lukt en het geld terugstorten zijn de enige oplossingen, lijkt mij.

Parts4home.nl
    Beste Wouter,
    Uw eerdere email is over het hoofd gezien en inderdaad nog niet beantwoord. De door u bestelde schakelaar was op het moment van bestellen niet meer op voorraad, maar in bestelling bij de fabrikant. Echter blijkt dat de fabrikant deze tijdelijk ook niet meer op voorraad heeft en levering niet volgens verwachting heeft plaats kunnen vinden. Hier voor onze excuses.

Wij zullen de schakelaar zo snel mogelijk leveren, dus zodra ze weer beschikbaar zijn bij Black&Decker, tenzij u anders aangeeft.

Met Vriendelijke Groet,

Arjan Luisterburg
    Parts 4 Home
    Wouter
    Zoals reeds per mail aangegeven wens ik de order te annuleren en de overgemaakte gelden terug te ontvangen .
    Met vriendelijke groet, Wouter Don
    Parts4home.nl
    Beste Wouter,

Uw order wordt voor u geannuleerd en het bedrag zal u binnen enkele dagen terug ontvangen op uw bankrekening.

Arjan Luisterburg
    Parts 4 Home
    Wouter
    Da annulering is doorgevoerd en de betaling is zeer spoedig terugontvangen ;
    Waarvoor dank .

Wouter

Ook een klacht indienen over Parts4home.nl?