Klacht Parts4mobile: Micrsd besteld,betaald niet ontvangen

Klachtnummer
# 258302
Gebruiker
phia57
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht 1 1/2 week terug een MicroSD Besteld en gelijk betaald via IDEAL. 2 dagen later per mail bevestigd gekregen dat het verstuurd is, echter geen track&trace code. Ondertussen twee keer gemaild en meerdere keren gebeld maar krijg ze niet te pakken. Op de mails wordt er niet gereageerd en de telefoonnummer op hun site werkt niet. Duidelijke vorm van oplichterij hier.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Parts4mobile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parts4mobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen