Klacht Partucier: Windows 10 word opgedwongen

Michael

Goede middag
Ik heb een packard bell deze laptop is 5 jaar oud en draaid enorm goed op windows 7 .
Op een gegeven moment kon ik windows 10 instaleren maar ik heb veel negatieve dingen gehoord over 10 zo ik heb het niet gedaan . Op eens kreeg ik constant in beeld dat ik kon updaten naar windows 10 maar dat heb ik altijd geweigerd toen opeen dag wou ik mijn update installeren en tot mijn grote verbazing zag ik staan dat ik windows 10 moest installeren en ik kon andere updates niet meer doen .. Dus heb ik gecontroleerd of mijn laptop er voor geschikt was en microsoft zei dat hij geschikt was dus heb ik het maar gedaan anders kon ik geen updates meer maken .. Naar het opstarten van mijn pc deed windows 10 het maar zeer traag veel bestanden deden het niet meer kreeg veel errors,dus ik besloot windows 7 weer terug te zetten want dat kon namelijk volgens microsoft DUS NIET alle windows 7 bestanden waren gedeletet door het installen van windows 10..Ik heb windows7 moeten kopen 42,- euro

Een vergoeding van 42,- en nou word mijn laptop weer gedwongen om windows 10 te installeren ok mijn note book van acer anders kan ik geen updates meer maken .Ik stel zeer opprijs als de gedwongen windows 10 instaleren verwijderd word men moet zelf kiezen of ze dat willen en anders ga ik maatregelen nemen via radar en met een advocaat het is gewoon brutaal dat je gedwongen word jullie zeggen hij is geschikt voor 10 maar packerd bell en aces zeggen van niet want dan crash de note book en mijn laptop

Wij vinden dat Partucier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!