Wij vinden dat Partycorner.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Partycorner.nl: Bestelling na een maand nog steeds niet binnen en geen reactie op mails!
Details
Klacht
Ik heb op 10 maart een bestelling geplaats bij Partycorner, toen ik daar na een week nog niks van had gehoord heb ik een mail gestuurd. Ik kreeg op 20 maart het antwoord dat ze het product eind van de week binnen verwachtten. 10 dagen daarna had ik nog steeds niks ontvangen en niks meer gehoord, dus toen heb ik weer een mail gestuurd (op 30 maart). Daar kreeg ik geen antwoord op, dus heb ik op 4 april weer een mail gestuurd. Sindsdien heb ik niks meer gehoord en mijn geduld begint inmiddels wel op te raken! Het duurt inmiddels al meer dan een maand voor een simpele bestelling!Gewenste oplossing
Mijn bestelling zo snel mogelijk bezorgd!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.