Klacht Partycorner.nl: geen geld terug geboekt na retour sturen

Klachtnummer
# 257492
Gebruiker
Sandy01
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb een pakket retour gestuurd volgens instructies van de website. Nu ruim een maand later nog steeds geen geld terug gestort. Diverse malen klachtenformulier via website en mails verzonden en daar geen enkele reactie op gekregen

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Partycorner.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Partycorner.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen