Wij vinden dat Partycorner.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Partycorner.nl: Pak besteld en betaald. Geen levering en geen reactie.
Details
Klacht
Ik heb op 14 oktober een pak besteld t.w.v. 69,95. Er stond bij dat de verzendkosten gratis zouden zijn, met behulp van een code. Deze code werkte niet, dus uiteindelijk heb ik de verzendkosten betaald en via een e-mail gevraagd of ik het kon terug krijgen.Geen reactie. Na meerdere e-mails geen reactie. Na 10 dagen heb ik niets binnen gekregen en bedreigd aangifte te doen. Toen kreeg ik één reactie: "we wachten nog op het pak". Dat was 19 oktober, intussen heb ik meerdere keren om een update gevraagd: geen reactie.
Gewenste oplossing
Ik wil dat de verkoper gewoon binnen 24 uur reageert. Daarnaast wil ik de verzendkosten terug. Dan mogen ze kiezen: of ik heb UITERLIJK woensdag 9 november mijn bestelling binnen. Of ik wil onmiddelijk mijn geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.