Wij vinden dat Partyservice Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Partyservice Nederland: Surpriseparty met zoete/nare nasmaak
Details
Klacht
23 februari 2017 Surpriseparty geboekt voor jarige vriendin. Vaartocht op de Ameland incl. bingo en rondgang snacks. Naar aanleiding van de weersomstandigheden (storm verwacht) om 15.00 gemaild met de vraag of de vaart doorging. Mevr. [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] stuurde een mail terug waarin stond dat er definitief gevaren zou worden. Gegarandeerd . Uiteindelijk is er tot onze teleurstelling niet gevaren en waren de snacks lolly's en spekkies.Zoals iedereen weet zijn lolly's en spekkies geen snacks maar snoepgoed daarom hebben wij een klacht gestuurd per mail met onder meer de mededeling dat wij misleid zijn en wij dit door zouden geven aan de reclamecodecommissie waarna zij terstond de rondgang met snacks zoals omschreven op de website heeft veranderd in zoete snacks, hetgeen zij in haar mail heeft bevestigd.
Wij hebben voor deze avond € 33,50 p.p betaald en voelen ons bedrogen. Wat een leuke surpriseparty had moeten zijn werd een teleurstelling. Als zij geen goede inschatting kunnen maken of de vaartocht doorgaat moeten zij dat eerlijk laten weten.
Mevr. [verwijderd door moderator] bied ter compensatie tickets aan voor een volgende vaar/bingotocht voor € 25,00 p.p. dat is dus € 8,50 korting p.p.Ik heb haar gemaild dat wij geen prijs stellen op nog een vaar/bingotocht en haar vriendelijk verzocht het bedrag van de compensatie 8 x € 8,50 over te maken naar mijn rekening. Dit heeft zij geweigerd. Uiteraard zijn de mails van mevr. [verwijderd door moderator i.v.m. privacy] nog in mijn bezit en kan ik naar u toe zenden.
Gewenste oplossing
een bedrag terugstorten van 8 x € 8,50 = € 68,00 op mijn rekening omdat wij niet gekregen hebben waar wij voor betaald hebben.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.