Klacht Partytentenshop.nl: Kwalitatief slechte tent gekocht en het lukt niet om mijn geld terug te krijgen.

Susanne#250815

Eind februari heb ik een partytent gekocht via partytentenshop.nl . Bij het opzetten ging deze gelijk al stuk. Ik heb conatct opgenomen via de mail (ik had al eerder via die emailadres gecorrespondeerd) waar reactie uitbleef. Uiteindelijk per brief contact gezocht, waar wel reactie op kwam. Ze weigeren de verzendkosten te betalen en willen wel dat we de tent retourneren omdat het mijn keuze zou zijn dat ik de tent wilde terugsturen. Op mijn reactie dat ik een ondeugdelijk product heb gekocht en dat ik het recht heb mijn geld terug te krijgen en dat de verzendkosten voor hen zijn omdat zij een slecht product hebben verkocht (en het dus niet mijn keuze is) , wordt niet gereageerd.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Partytentenshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Partytentenshop.nl?